סערת התיירים הטורקיים: הסוכן זייף אשרה

    שלמה ריזל No Comments on סערת התיירים הטורקיים: הסוכן זייף אשרה

    בטורקיה סוערות הרוחות סביב חזרתה של קבוצת תיירים גדולה למדינה, לאחר שלא הורשו להיכנס לישראל | בבדיקה שנערכה בארץ עולה הסיפור המלא ו..המוצדק

    מפגין מחזיק בדגל טורקי צילום: בד רחים כתיב, פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    קבוצה של תיירים מטורקיה, נחתה בארץ אך לא הורשתה להיכנס.

    על פי רשות האוכלוסין, מדובר בסוכן ישראלי שזייף אשרה קבוצתית. הודיעו לו מראש כי עליו לשלם ערבות עבור הקבוצה ואם לא יישלם, הם לא יוכנסו.

    על מנת לעקוף את איסור חברת התעופה התורכית לעלות למטוס ללא אשרה, הוא זייף את האשרה הקבוצתית. כשהדבר נתגלה, הוא וקבוצתו לא הורשו להיכנס לארץ.

    מרשות האוכלוסין נמסר: "הקבוצה הראשונה נחתה בישראל אתמול בבוקר ובה 90 נוסעים, כולם אזרחי טורקיה ועם בדיקת האשרה הקבוצתית שבידם, עלה כי האשרה מזויפת ולא הונפקה על ידי רשות האוכלוסין. כניסתם של 72 מחברי הקבוצה סורבה והם הוטסו חזרה למדינתם. השיתוף חברת התעופה הוקצו להם שוברים לקניות בדיווח פרי וההמתנה לטיסתם נעשתה במרחב הדיוטי פרי. הבוקר נחתה קבוצה הוספת של תשעה צעירים טורקיים, מצוידים באשרת תיור קבוצתית אשר התבררה אף היא כמזויפת. חברי הקבוצה לא אושרה להיכנס".

    "נדגיש כי מדי יום נוחתות בישראל קבוצות תיור מטורקיה אשר אינן מעוכבות ומאושרות כניסה. עוד יובהר, כי הליך הנפקת אשרה קבוצתית הוא הליך מקוון, פשוט וידידותי ואותו מבצעת רשות האוכלוסין וההגירה בלבד. הגעה באשרה מזויפת מהווה ניסיון להיכנס באופן בלתי מוסדר לישראל ומשום זאת, הוחלט לסרב הכניסה כנהוג בכל מדינות העולם", אמרו ברשות האוכלוסין.



    0 תגובות